Tuli je pobjednik prvog natječaja za najbolji B2B e-commerce projekt
Obiteljska tvrtka iz Ljubljane, Tuli, osvojila je prestižnu nagradu za najbolji B2B e-commerce projekt na prvom natječaju kojeg je organizirao Časnik Finance.
Ponosni smo i sretni što je naš dugogodišnji rad prepoznat, jer smo kroz godine kontinuirano ulagali u razvoj i digitalizaciju našeg poslovanja.
Tuli je uspješno uspostavio digitalnu prodajnu platformu koja nudi više od 100.000 različitih strojevnih komponenti, uključujući ležajeve, linearnu tehniku, aluminijske profile i pogonsku tehniku. Implementacijom inovativnog modela dropshippinga, tvrtka je potpuno digitalizirala svoje prodajne operacije, eliminirajući potrebu za terenskim prodavačima, jer se sve transakcije odvijaju putem njihove B2B e-commerce platforme.
Direktorica tvrtke, Erika Pleško, i tehnički direktor, Jure Pleško, izjavili su da je njihov krajnji cilj osigurati besprijekorno iskustvo digitalne B2B kupovine s najvišim mogućim stupnjem automatizacije procesa. Žiri je prepoznao hrabar i inovativan poslovni model tvrtke Tuli, koji se oslanja na dropshipping i potpuno digitaliziranu prodaju, postavljajući novi standard u B2B e-commerce industriji.
“Ova nagrada je vrijedno priznanje za desetljeće napornog rada koji smo uložili u projekt, koji i dalje poboljšavamo i razvijamo. Ulažemo oko 7% godišnjeg prihoda u daljnji razvoj naših digitalnih rješenja, što će omogućiti veću automatizaciju i operativnu učinkovitost,” rekao je Jure Pleško. Također je predvidio budućnost vođenu umjetnom inteligencijom, gdje će tvrtke funkcionirati s minimalnim brojem zaposlenih i maksimalnom automatizacijom.
Cijeli članak i više informacija možete pročitati na portalu Finance: izvor.
Autor članka: Branko Žnidaršič, Časnik Finance
Ostavite komentar
Vaša e-adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena *