Tvrtka Tuli d.o.o. uspješno je pridobio sredstva JPTT2020-COVID19

V rujna 2020 smo v poduzeću Tuli d.o.o. uspješno stekli sredstva iz javnog spisa: »Javni poziv za sufinanciranje digitalizacije prodajnih putova predstavljenih i trženjskih gradiva za promociju na tuđim trgih (JPTT2020-COVID19)«

 

Opis operacije:

 

Operacijom "Tuli: Poboljšanje internetske trgovine i izlaganje novog prodajnog kanala (Amazon)" mi u Tuli d.o.o. postaviti Amazon kanal i optimizirati stranicu. Operacijom smo željeli povećati obujam internetske prodaje i na taj način ublažiti gubitak prihoda uzrokovan zatvaranjem fizičke trgovine tijekom općeg zatvaranja javnog života u proljeće 2020. godine.

 

Uspostava Amazonskog kanala

 

Svrha: a) Uspostaviti prodaju putem globalnih međunarodnih internetskih prodajnih platformi)

Iznos subvencije: 3.499,30 EUR

Ciljevi i rezultati operacije: Tuli se svojom internetskom trgovinom obraća uglavnom nišnim ili specijaliziranim profilima kupaca, ali zaostaje za masovnom potrošnjom, koja se povećala tijekom pandemije. Tuli je čak otvorio račun za Amazon prije početka operacije.

Operacija je obuhvaćala sljedeće aktivnosti: otvaranje Amazonovog računa, priprema kataloga proizvoda, unos predmeta na platformu, savjetovanje o praćenju analitike prodaje na platformi.

Uz pomoć operacije uspješno smo objavili prve proizvode na Amazonu. Očekujemo da će Amazon tijekom jedne godine povećati međunarodnu potrošnju za 5%.

 

Optimizacija web stranica

 

Svrha: (e) Optimizacija web stranica i digitalnih prodajnih kanala, uspostava sustava za mjerenje učinaka digitalnih komunikacija i sustava praćenja za potencijalne kupce unutar digitalnih prodajnih kanala, svi namijenjeni stranim kupcima / inozemnoj poslovnoj javnosti)

Iznos subvencije: 3.500,00 EUR

Ciljevi i rezultati operacije: Prije operacije Tuli ž je imao funkcionalnu internetsku trgovinu koja je bila slabo prilagođena mobilnim telefonima. Učitavanje određenih stranica predugo je bilo, a bilo je mnogo prilika za poboljšanje korisničkog iskustva i korisničkih tokova.

Kao dio operacije izvršili smo analizu izlaznih stranica, instalirali dodatne alate za kvalitativnu analizu (tj. Toplotne karte i upitnici); optimizirali smo protok korisnika i korisničko iskustvo te pripremili nove mrežne planove za potrebne stranice obnove. Uz to, postavili smo i ponovni marketing putem internetskog oglašavanja te postavili sustav izvještavanja s ključnim KPI-ima.

Uz pomoć operacije primijetili su porast prodaje u prvim mjesecima, ali očekujemo da će se to povećati za 5% tijekom razdoblja od jedne godine.

 

 

___

Operacija je odabrana za sufinanciranje na Javnom pozivu za sufinanciranje digitalizacije prodajnih kanala i prezentacijskog i marketinškog materijala za promociju na stranim tržištima.

Investiciju sufinanciraju Republika Slovenija i Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

 

Ostavite komentar

Vaša e-adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena *